Lördag in my <3

Hallo i loo :D
Sitter här å kollar på 'Mulan' Okej, jag kollar inte, jag bara sitter framför teven med datorn i knät xD Så jävla mysig Lördags morgon (y) Är även inne på underbara (xD) tlf, som jag vägrar att kalla gif (aa) Det är där jag tar smilisar ifrån  :) <-- som den x] :lol: och den x] Btw, läs gärna yodiih/Mariahs blogg :D Hon är en alldeles för underbar person ^^ KLICKA HÄR NU :D Läs oxå Maddies blogg, hon är en för söt flikka ^^ Klicka här :D
Ska snart va med Anna, vi ska göra.. något xD

'Vi landar nu på hawaii. Kom ihåg att Aloha betyder både hej och hejdå. Så blanda inte ihop dom!'
Lol, Phineas & Ferb e bah bäst xD

xoxo Freyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0